Ha még nem járt nálunk, kérjük, egyeztessen időpontot recepciós kollégáinkkal egy első vizitre. Ha már visszatérő páciensünk, keressen minket szokásos elérhetőségeinken.
A DENTUS fogorvosi rendelő nyitvatartási időben előjegyzés alapján fogadja pácienseit, ez idő alatt több módon is felveheti velünk a kapcsolatot: személyesen, telefonon vagy online - munkatársaink megkeresik az Önnek legmegfelelőbb időpontot. Aktuális nyitvatartási időnkről itt tájékozódhat.
- Recepciós munkatársunk e-mailben küld elektronikus visszajelzést lefoglalt kezelési időpontjairól.
- Rendszerünk SMS-ben automatikusan emlékezteti Önt a kezelés előtti munkanapon.
- Az értesítés kiküldésének esetleges elmaradása (pl. technikai okokból) nem jelenti a lefoglalt időpont törlését!
Sürgősség esetén
Amennyiben fájdalmas foga van, vagy sürgősségi beavatkozásra van szüksége, igyekszünk aznap fogadni, így a felmerülő sürgősségi helyzetek okozhatnak csúszásokat. Bízunk benne, hogy ez ritkán fordul elő, de „minden esetben az a páciens a legfontosabb, aki a fogorvosi székben ül”. Megértését kérjük, ha várakoznia kell, és türelmét köszönjük!
Tudjuk, hogy Önnek is drága az ideje, ezért mindent megteszünk, hogy a várakozással töltött időt minimalizáljuk és kezelését a tervezett időpontban megkezdjük. A leggondosabb felmérés ellenére is felmerülhet azonban a kezelések során számtalan olyan, előre nem látható helyzet, mely meghosszabbíthatja az adott beavatkozásra tervezett időt.